Sydney! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Herwin en Anneke Hoekstra - WaarBenJij.nu Sydney! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Herwin en Anneke Hoekstra - WaarBenJij.nu

Sydney!

Door: Anneke

Blijf op de hoogte en volg Herwin en Anneke

30 September 2012 | Australië, Sydney

Het is elf uur 's avonds (3 uur 's middags bij jullie), en ik ben aangekomen ib Sydney. Ik zit dit bericht te typen op mijn telefoon, in het hostel. Er is hier gratis Wifi, ideaal!
De vlucht verliep heel goed, alles mooi op schema en ik heb ook nog wat kunnen slapen. De tussenstop in China was lekker kort. Wat ze daar doen op het vliegveld is je lichaamstemperatuur meten via een soort van detectoren in het plafond, om te checken of je geen koorts hebt. Gelukkig mocht ik doorlopen;-)
En op het vliegveld van Sydney wordt streng gecheckt wat voor eten je mee hebt. Iedereen moet langs een stuk waar je je tassen neer moet leggen zodat een schattig Beagle hondje er aan kan ruiken. Iknleek een crimineel broodje ham bij me te hebben dat niet mee mocht Australie in ;-). Maar gelukkig verliep alles vlot en had ik ook snel een taxi naar het hostel. Nu ben ik best wel moe, dus zo m'n stapelbed maar es opzoeken en morgen maar eens kijken waar ik ben beland:-)

Liefs Anneke

• 30 September 2012 - 15:14

Alies En GJ:

Skat! Fijn om te lezen. Slaap lekker. Dikke tut

• 30 September 2012 - 15:18

Sandra:

Wat fijn om zo snel al iets van je te horen meid!! Lang leve de smartphone ;)
    Maar super om te horen dat je een goede reis hebt gehad en gelijk goed gecontroleerd, haha! Nu al 2 ervaringen rijker en het is weer eens wat anders dan bij een bodyscan in vreemde houding staan :)
    Nu maar lekker bijkomen, welterusten en een fijne eerste nacht op je stapelbedje in het verre Australië!
    Dikke kus!

• 30 September 2012 - 15:19

Maaike:

heeeey,

Eindelik bist der, gelokkig is alles goed gien! Wat n reis sees en wat een ferhaal wer haha!
    Mast earst mar ffkes lekker aclamatisere en lekker sliepe!!

xxxx

• 30 September 2012 - 15:51

Martine :

Heee topper, fijn om te horen dat je goed bent aangekomen. Lekker slapen en veel plezier morgen bij je ontdekkingstocht. Heel benieuwd naar je verhalen en ervaringen. Tút!

• 30 September 2012 - 16:25

Aukje:

Ah Wyfke! Ik zou je vanmiddag nog een sms sturen.. Maar dacht.. Die ligt vast al op bed.. Achteraf ging je net op bed.. hihi Fijn dat het allemaal goed is gegaan! Lekker koesse! En morgen de boel maar mooi verkennen! Niet vergeten foto's te maken! Xx.Auk

• 30 September 2012 - 18:16

Pravina:

Leave!

Mooi dat je een goede vlucht hebt gehad!
    Nu lekker koese,wij houden Herwin hier gezelschap bij Geerd en Ria!

Liefs Pravina

• 30 September 2012 - 20:54

Heit En Mem:

He muts, bliid dost teplak bist en een goeie reis han hast. Fijn dot we dy efkes hearre koenen. Oan de oare kant fon de wrald en et hearde net oars dan ost ut de ham wei bellest. Fonmidje nei beppe west, se wienen der fierder ollegearre. Et wie oe sa gesellich.Beppe wie bliid dost noch efkes west hiest, en Herwin fonnemoarn, dus se hat olles om har hinne han(Mrs Bouqet)haha. No lytse leave, geniet fon dyn avontoer en wez fersigtig Leafs heit en mem.

• 01 Oktober 2012 - 09:08

Yvonne :

Hey,

Fijn dat je goed bent aangekomen! En nu maar genieten van het geweldige land. Hopelijk niet te veel last van een jetlag. En als je op stap gaat.....wel al onze handige dingen voor onderweg meenemen he! Je weet nooit waar je belandt ;)
    X Yvonne

• 01 Oktober 2012 - 09:11

Hendrica:

Hooiii!

Goed om te hjerren dast goed oan kaam bist! Bin hiel beneid nei hoe it der is! Mast mar gauw wot foto's ensa meintsje! Foarsichtig der en moaie dagen tawinske!

Leafs!

• 01 Oktober 2012 - 09:26

Bianca:

He An
    Ben blij dat je goed bent aangekomen. Heb zaterdag vaak aan je gedacht... Hopelijk heb je wat goed geslapen. Veel plezier!!! Liefs

• 01 Oktober 2012 - 13:23

Sybrich:

Hey meid,

Fijn dat de vlucht zo voorspoedig gegaan is. Het is toch een hele reis.
    Heb inmiddels de foto's al even bewonderd op Facebook, maar ziet er goed uit hoor! En heerlijk weer zo te zien! En hoe is het het hostel? En ook al leuke mensen ontmoet? Kortom, ben benieuwd naar alles!

Geniet van Sydney, want het is een mooie stad! Veel plezier! Liefs!

Ps. Bij de douane in Nieuw Zeeland controleren ze ook op etenswaren. Dus voordat je daar de douane doorgaat, eerst alles opeten ;)!

• 01 Oktober 2012 - 18:01

Aaltsje-Grytsje:

Hee nicht, super om te hearren dast goed oankaam bist. Geniet dr fan en wy folgje dy trouw fanut it kalde Nederlan -.-
    Hoe ist waar der trouwens? Bikini al oan? Dikke tuuuut