Het aftellen is begonnen - Reisverslag uit Droogeham, Nederland van Herwin en Anneke Hoekstra - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen - Reisverslag uit Droogeham, Nederland van Herwin en Anneke Hoekstra - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen

Blijf op de hoogte en volg Herwin en Anneke

23 September 2012 | Nederland, Droogeham

Nog een paar dagen en dan begint mijn avontuur in Australië en daarna ons avontuur in Nieuw-Zeeland! Iets waar we al heel lang naar uitkijken. Hoewel we het beide wel spannend vinden dat ik eerst alleen ga reizen, denk ik dat ook mijn verblijf in Australië onvergetelijk zal worden.
Nu het avontuur snel dichterbij komt moet ik nog wat kleine dingen regelen en natuurlijk woensdag de bul ophalen:-). En daarna de backpack maar es inpakken:-)
Australië ligt in verschillende tijdzones. Aan de oostkust, waar mijn reis langs zal gaan, is het tot 5 oktober tien uren later, na 5 oktober (zomertijd) is het elf uren later vergeleken met Nederland. In Nieuw Zeeland is het twaalf uren later.
Via deze blog willen wij jullie op de hoogte houden van mijn/onze reis, zodat jullie mee kunnen genieten van al het moois wat ik/wij gaan zien!

  • 23 September 2012 - 19:42

    Sandra:

    Super om jou/jullie over 6 dagen 9 weken te kunnen gaan volgen! Spannend hoor!! Hoe staat het ervoor met de zenuwen pop? Dit weekend nog even lekker gefeest? Fijne laatste dagen in NL! xxx

  • 23 September 2012 - 20:50

    Heit En Mem:

    Heit en mem telle mei en we telle troch tot jim wer thus binne.Bin der wis fon dot dit foar jimme een unferjitlike ervaring weze sil. Wy wachtsje op de eerste berichten.Tut heit en mem.

  • 23 September 2012 - 20:52

    Janneke:

    Hoi Annneke en Herwin,
    Via Sandra dit gekregen en wil je/jullie heel graag volgen. Ik wens je een hele goede reis toe en vindt het erg knap dat je de eerste trip alleen doet. Ik hoop dat je heel veel plezier zult hebben in Australie en later samen met Herwin in Nieuw Zeeland. Geniet er van en een hele fijne tijd toegewenst. Groetjes Janneke en Schelte

  • 24 September 2012 - 09:51

    Tessa:

    Superstoer van je pop!! Dit gaat een onvergetelijke ervaring worden, een (nieuwe) mijlpaal in jullie leven.

    Pas goed op jezelf en luister naar je gevoel (alsof je dat al niet deed;-))
    Ik kijk uit naar alle mooie verhalen.

    Dikke kus, Tessa

  • 24 September 2012 - 13:57

    Fam Wijtsma:

    He Herwin en Anneke

    Wat gaat de tijd snel zeg het is bijna al zover dat je de grote reis gaat maken!
    Nou wij wensen jullie veel plezier op deze mooie reis en wij hopen dat jullie het er fijn hebben.
    Pas goed op elkaar en jezelf en dan volgen we jullie wel via deze site wel leuk hoor!
    Nou tot over een tijdje veel plezier en ook nog succes met woensdag professor!!!!!

    Nou Leafs Fam Wijtsma
    Dikke tut fan Willianne en Doutzen.

    p.s goed op jezelf en elkaar passen he!!!!!!

  • 24 September 2012 - 14:23

    Marten En Klaske:

    He Herwin en Anneke,

    Succes met de laatste voorbereidingen!!! En Anneke veel plezier bij de uitreiking van je BUL!!!
    Wij gaan jullie uiteraard volgen op jullie reis!!! Herwin we zien jou zaterdag denk ik nog wel!!! Anneke een hele fijne vakantie in Australië en voor je het weet komt Herwin ook jou kant op!!!

    Groetjes Marten en Klaske

  • 24 September 2012 - 14:23

    Marten En Klaske:

    He Herwin en Anneke,

    Succes met de laatste voorbereidingen!!! En Anneke veel plezier bij de uitreiking van je BUL!!!
    Wij gaan jullie uiteraard volgen op jullie reis!!! Herwin we zien jou zaterdag denk ik nog wel!!! Anneke een hele fijne vakantie in Australië en voor je het weet komt Herwin ook jou kant op!!!

    Groetjes Marten en Klaske

  • 24 September 2012 - 15:00

    Hendrica:

    Hee Mokkel!

    Wot got de tiid toch hurd! Noch in pear dagen en don ist safier, dan sist ien Australië! Ik fient super fan dy ast dit gost dwaan. Natuurlijk sille wy dy wol misse.. Mar we ha wol wot om nei ut te sjin!! Girlsnight mei Twilight, letste diel!!
    Moai dot we dy sa wot ien e gaten halde kinne op disse manier..dot is hiel geruststellend :P! Mar genoch praat, wy winskje dy in hiele moaie/veilige reis ta, ek letter mei diin mantsje! Foarsichtig oan en tot gauw!!

    Dikke tut fan us!

  • 26 September 2012 - 16:27

    Rie-Anne Faber:

    Wow, wat een geweldig avontuur.
    Maak er een onvergetelijke reis van!

    Groet,
    Rie-Anne

  • 26 September 2012 - 20:33

    Sybrich:

    Hey pop,

    Nog een paar nachtjes koeze en dan is het zover! De langverwachte reis breekt aan! Maak er (samen) een ongelooflijke tijd van en wij gaan leuke herinneringen op halen via jullie belevenissen! We zijn daarom ook erg benieuwd naar jou / jullie verhalen!

    Geniet ervan en maak er wat moois van!

    Liefs, Sybrich

  • 30 September 2012 - 14:19

    Heit En Mem:

    Wat fijn ast goed oan kaam bist.No eerst mar bekomme fan de lange reis.En dan geniete fan Australie.Een heeele dikke tut.Doei mol.xxx.

  • 30 September 2012 - 22:25

    Froukje:

    hey anneke en herwin, ik fien it prachtig dta jim die dwaan gean super leuk!! Een super moai tied tawinske der, En ik volgje jim wol even via waarben jij

    groeten froukje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Herwin en Anneke

Nog even en dan begint een negen weken durend avontuur door Australië en Nieuw-Zeeland! Aangezien Herwin tevreden is met een reis van vier weken door NZ en het mij niet lang genoeg kan, hebben we besloten dat ik eerst vier weken alleen door Australië zal reizen en dat Herwin en ik samen verder reizen vanaf Christchurch, Nieuw-Zeeland. We hebben er zin in!!

Actief sinds 20 Aug. 2012
Verslag gelezen: 644
Totaal aantal bezoekers 10872

Voorgaande reizen:

29 September 2012 - 30 November 2012

Australië en Nieuw Zeeland!

09 December 2010 - 28 December 2010

Vakantie en huwelijksreis

24 Januari 2009 - 12 Februari 2009

Vakantie

02 Februari 2008 - 21 Februari 2008

Vakantie

26 November 2003 - 05 Maart 2004

Stage

02 Augustus 2003 - 24 Augustus 2003

Vrijwilligerswerk

Landen bezocht: