Tsja, waar zullen we es beginnen... - Reisverslag uit Te Anau, Nieuw Zeeland van Herwin en Anneke Hoekstra - WaarBenJij.nu Tsja, waar zullen we es beginnen... - Reisverslag uit Te Anau, Nieuw Zeeland van Herwin en Anneke Hoekstra - WaarBenJij.nu

Tsja, waar zullen we es beginnen...

Door: Herwin en Anneke

Blijf op de hoogte en volg Herwin en Anneke

07 November 2012 | Nieuw Zeeland, Te Anau

Hey beste mensen!

Hier een bericht vanuit een zonnig Te Anau. Wij zijn erg blij met dat zonnetje, want die hebben we de afgelopen dagen weinig gezien. Volgens de locals is het nu erg koud en regenachtig voor de tijd van het jaar. Beeeeeetje jammer van mijn bruine kleurtje;-). Maar de natuur hier maakt heel veel goed. Het is echt een supermooi land!!
We hebben al een hele tocht gemaakt vanuit Christchurch naar Timaru naar Oamaru, door de Catlins Coast en nu dus in Te Anau. We zijn ook naar Mount Cook National Park geweest, waar we een hele mooie wandeling hebben gemaakt bij Mount Cook en de meren van de gletsjers. Echt schitterend, en koudddd, het sneeuwde zelfs!
Onze keuken, woonkamer, slaapkamer en auto in 1 is een Ford Transit 'campervan', een knus onderkomen:-). Af en toe een beetje koud 's nachts, maar ach, dat mag de pret niet drukken!!! We slapen 's nachts op DOC campeerplekken, die af en toe heel erg lastig te vinden zijn en via slingerende kiezelweggetjes uiteindelijk te bereiken zijn. Maar ook dat heeft zijn charme, en gisteravond hebben we geslapen op een plek aan het strand, echt supermooi!

Morgen gaan we een wandeltocht doen van zes uren, en daarna verder richting Milford Sound, alweer een mooi plekje van Nieuw Zeeland.
We vermaken ons hier dus nog prrrima!

Liefs
Herwin & Anneke

• 07 November 2012 - 07:26

Tessa:

Toppers!! Wat n mooie verhalen! Ik maak me er een hele voorstelling bij. Zo apart; ergens vliegt de tijd voorbij en ergens ook weer niet..
    Geniet saampjes! Dikke tuut!

• 07 November 2012 - 07:26

Tessa:

Geniet saampjes! Dikke tuut!

• 07 November 2012 - 08:09

Pytsje:

It is foar ús no betiid yn 'e moarn en lizze jir alwer plat foar de laptop, pyama noch oan want jim ferhaaltsje mat earst lêzen wurde. Wat geweldig dat jim it dêr sa nei it sin ha en krekt sa as Tessa seit troch jim ferhaaltsjes is it krekt as binne wy ek mei jim op reis. No genyt dr fan en tot horens. gr tante P xxx

• 07 November 2012 - 08:41

Ria:

Mooi dat jullie het zo naar jullie zin hebben. inderdaad beetje jammer van het weer en je mooie bruine kleur anneke..daar heb je nou zo je best voor gedaan!!..haha..maar de tijd gaat alweer heel snel..nog een paar week dan moeten jullie alweer denken aan de terugreis dus geniet er maar lekker van daar en veel fotos maken want als jullie thuiskomen dan willen we natuurlijk alle verhalen horen en zien hoe het land eruit ziet!!
    heerlijk genieten buurtjes!!..groetjes gerard ria jorrit en karst

• 07 November 2012 - 09:23

Alies En GJ:

He poppen! Leuk!! Lijkt me super om in een camper lekker door het land te tuffen en van alles wat te zien! We zijn erg benieuwd naar de foto's, en die zien we al over een paar weekjes!!
    Heel veel plezier!!
    Dikke tut

• 07 November 2012 - 10:13

Corrie:

Hee leave schatten.Fijn at ut waar der opknapt.Kin herwin ek een kleurke krije.hihi.ut is sa at tante pytsje ut seit.Plat foar de computer en sjin at der wer een ferhaaltsje op stjit fan jimme avontuur.Heit sit jouns foar googel earth en makket de reis ek en ik sjuch oer syn schouder mei wer at jim hinne goun.Ik ha no vrij en sil sa neit dunsjen ta.De tiid gjit ferskrikkelyk hurd.Foar at we witte binne jim wiken fan avontoer en genieten fan nz al wer op de helte.Ha een fijne reis en ha no al sin in jim ferhaalen te jerren.Een heeele dikke tut en genietse.xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx mem.

• 07 November 2012 - 14:04

Pieter En Alie:

Hee, super stoere wereldreizigers, jir dan wer in berichtsje fan us.Wat geweldig dat jim no tegearre tochten undernimme kinne en oeral hinneskeure mei in camper. Dit is pas it campinggefoel....knus tegearre,at it jouns kald is....no,..hindert neat, we ha mekoar. wilde bisten...hindert ek neat....hast no Herwin bij dy. Moarns wekker wurde ""in de middle of nowhere"" , lekker bakje thee, even ite,it hus hast altijd bij dy.....en dan sa in protte meimeitsje en sjen....dat nimmt net ien jim wer of!!!
    Wij geniete fan jim ferhalen, en meitsje jim tegearre der noch in prachtige mooie tyd fan .
    Groetsjes fan us
    Pieter en Alie ,en de jonges

• 07 November 2012 - 15:52

Geertje:

Oh wat in hearlik avontoer fan en foar jim beiden. It plesier is te sjen oan de plaatsjes en de ferhaaltsjes. Dyn heit en mem bin apetrots op harren mokkeltsje en ik fyn it super dasto dyn dream folgest en fansels it leste diel mei dyn Herwin, Genietsje dochsto noait genoch en meitsje der eltse dei in feesje fan...hearlik!
    Waarme groetnissen fan Geertje

• 07 November 2012 - 20:49

Heit:

He bikkels
    Om jaloers op te wurden,jim ferhalen en de fotos. Wat ik op google sjoch sjogge jim mei eigen eagen, en dot makket wol wot ferskil tinkt my. Wot een gewldige natoer dere, men kint je hast net foarstelle. Mei minskehannen net nei te meitsjen. Geweldig dot jim dit tegearre belibje kinne. Jim mei der grutskop weze. Sa ot Geartsje ek ol seit, wy bin der BEREgrutsk op dot us bern dit dogge. Genietsje noflik fierder, wy folgje wol op google. How doe en weas fersigtig.

• 08 November 2012 - 12:03

Aukje:

Ha Luitjes! Heb net jullie foto's even bewonderd.. Echt prachtig! Wat een mooi land! Heel wat anders dan ons Nederland.. Al heeft ons land ook zo zijn charmes. En wat een knusse Kiwi! Hihi Mooi compakt en alles bij de hand. Ow ja! Volgende x Herwin ook ff vastleggen he!(haha) Groetjes Xx.Auk