Deel 2: Nieuw Zeeland - campinglife - Reisverslag uit Cairns, Australië van Herwin en Anneke Hoekstra - WaarBenJij.nu Deel 2: Nieuw Zeeland - campinglife - Reisverslag uit Cairns, Australië van Herwin en Anneke Hoekstra - WaarBenJij.nu

Deel 2: Nieuw Zeeland - campinglife

Door: Herwin en Anneke

Blijf op de hoogte en volg Herwin en Anneke

01 November 2012 | Australië, Cairns

Heey!

Het is nu kwart voor elf 's ochtend, bij jullie gaat het lampje zo ongeveer uit. Gek idee dat we hier een halve dag voorlopen op jullie.
Afgelopen maandag ben ik naar NZ gevlogen, 's avonds om half elf aangekomen, hostel gezocht, slapen, wakker worden en weer richting vliegveld om Herwin op te halen. Wat toch wel een beetje spannend was. Ik moest een uur wachten, maar daar was hij dan toch eindelijk! Heerlijk om elkaar weer te zien!
We hebben twee dagen in Christchurch doorgebracht, en dat was voor onsmeeer dan genoeg. Door de aardbeving van februari 2011 is vrijwel het hele centrum verwoest en ze zijn nog druk bezig met de wederopbouw. Dus toen we gister onze camper op konden halen waren we er helemaal klaar voor:-)
Onze keuken, woonkamer, slaapkamer en auto in 1 is een Ford Transit bus, met het stuur natuurlijk aan de linkerkant. En dat linksrijden is wel even aar we zijn zonder kleerscheuren aangekomen op onze eerste stop, Timaru. Vannacht hebben we op een camperparkeerplaats geslapen, en gisteravond ons eerste maaltje gekookt in de camper. Ja Gerard en Ria, we hebben echt het Campinglife gevoel:-).
Vandaag gaan we richting Mount Cook, en zien we wel wat de dag ons verder gaat brengen. Het weer is zonnig, maar fris. Maar ideaal erop uit te gaan.
Het is bet gek, maar opeens lijken de vier welen Australie ver weg en voelt hey helemaal niet alsof Herwin en ik elkaar een maand niet hebben gezien. Nu valt wel op hoe snel je weer in oude manieren vervalt. Herwin is terug, en ik ben meteen de weg weer kwijt:-). Ik zal m'n best doen m'n net ontdekte richtingsgevoel te bewaren:-)

Tot het volgende bericht!

Liefs Herwin en Anneke

P.s Sorry voor de typfouten, ik typ dit op m'n kleine telefoontje ...

  • 02 November 2012 - 08:16

    Ria:

    Helemaal geweldig het campinglife gevoel!!..Nou geniet er maar lekker van met z'n tweetjes en wie weet volgend jaar in de camper in Nederland op vakantie..hihi..onee jullie gingen een caravan kopen toch ;-)

    Het zal bij jullie hopelijk beter weer zijn dan hier. Hier alweer regen maar hebben ook een paar droge dagen gehad gelukkig. Vanavond verjaardagsfeestje van Karst voor de vriendjes van school. We gaan naar het zwembad dus dan hoef je geen rekening te houden met het weer he!!

    Nou buuman en buurvrouw, geniet van de weken samen vakantie en we horen binnenkort meer van jullie avontuur. Groetjes Gerard Ria Jorrit en Karst

  • 02 November 2012 - 10:11

    Aaltsje-Grytsje:

    Super dat jim wer by elkoar binne. No mar mooi mei syn twaanen geniete! Fijne reis en we sju wer ut nei jim folgende stories. Ennee, Anneke; lit dy net kenne hea. Ast goed dyn best dost krijst it richtinggevoel wol wer :)

    Dikke tuuut

  • 02 November 2012 - 10:38

    Bianca:

    Haha nu alweer je richtingsgevoel kwijt? Dit kan toch niet.... Even goed je best doen An!!
    Maar leuk dat jullie weer samen zijn. Geniet van NZ en ik ben benieuwd hoe jullie resi verder gaat verlopen.
    Liefs

  • 02 November 2012 - 11:52

    Corrie:

    Hee wat fijn om wer een berichtsje te krijen.Ut is herkenbaar Anneke.Do ik nei dy ta wie in Suriname moest ik my selfs redde want heit wie der net.En ja ik koe ut best.Mar eerst thus foel ik werwerom in de alde gewoonte.Mar do bist ut dy self bewust dus ut komt wol werwerom jer.Dat links ryden liket mei wol een bitsje ing mar dat went ek wol tink ik.Heit is oan ut wurk in Gouda en mat sneun ek.Hij bliuwt der warskinelyk ek vannacht.Dus we ha een lyts wykend.Ik sil joun ut iten mei Bieneke.Ha der sin in.Ut waar kin jir wol better mar ja ut is herfst he.Gerben bellet krekt at ik kibbeling ha wol dus die komt te iten.Alies hat ek al even thus west om een zaklampe.Die had joun een griezel tocht in Veenhusen.Bliid at ik net mei hoe.Hihi dan ben ik een grut skiep.No berntsjes een fyne reis fjierder en geniet fan elkoar en fan nz.Een heeele dikke tut op jim snut.Leafs xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 02 November 2012 - 12:13

    Alies En GJ:

    Hihi moet je toch even op zoek naar je innerlijke tomtom :-)
    Veel plezier lieverds! Love you!liefs van ons

  • 02 November 2012 - 12:13

    Alies En GJ:

    Hihi moet je toch even op zoek naar je innerlijke tomtom :-)
    Veel plezier lieverds! Love you!liefs van ons

  • 02 November 2012 - 12:44

    Marten En Klaske:

    He An en Her,

    Goed om te horen dat jullie onderweg zijn met de camper. Zal wel een hele belevenis zijn dat links rijden. Wij wensen jullie een gezellige reis!!! O ja, Herwin ik heb Skype gelijk geïnstalleerd en sindsdien is de computer helemaal van slag!!! Ik heb ook nog geen webcam, maar als het zover is komt het allemaal wel goed.

    Groetjes Marten en Klaske

  • 02 November 2012 - 13:32

    Erica:

    Hi Anneke,

    Wat fijn dat je je compas mee hebt, die komt nu wel van pas. Heerlijk dat jullie weer samen zijn, lijkt mij. Leuk om te lezen wat je allemaal mee maakt. Geniet er maar van. Hier is het koud, regen, herfst. Ik zou wel met je willen ruilen hoor.
    Heel veel plezier de komende weken.
    Groetjes en een knuffel van mij.

  • 02 November 2012 - 19:01

    Janneke:

    Herwin en Anneke een hele fijne reis in NZ, geniet ervan.
    Groetjes

  • 02 November 2012 - 22:03

    Aukje:

    Fijn he om weer samen te zijn! Geniet ervan! Wel grappig dat jij (Anneke) meteen je opegbouwde richting gevoel weer kwijt bent.. Zo zie je maar weer.. Herwin is je kompas! Hihi Ook wel handig en mooi meegenomen als je daarop kunt vertrouwen als vrouw! lol Mannen hebben nou eenmaal een beter richtings gevoel.. Zal wel komen omdat ze van oorsprong jagers zijn! Hihi Moet toch een reden bedenken! Wahahaha Ik zou zeggen geniet van jullie campinglife! Heerlijk is dat.. Lekker pimitief ook.. Waardeer je straks thuis alles weer zo! Nou luitjes.. Heb het goed en hou het goed! Have lot's of fun! Jullie wel toevertrouwd. Groetjes Xx.Auk

  • 05 November 2012 - 13:43

    Sybrich:

    Hey! Hoe is jullie trip tot nu toe in NZ? Al pinguïns gespot en hoe vonden jullie Mount Cook? Ook gekampeerd om die camping daar vlakbij? En hoe gaat het links rijden?
    Kortom benieuwd naar jullie belevenissen :)! Geniet ervan, enne...vertrouw op jezelf hoor, dan komt het richtingsgevoel van zelf weer terug ;)! Liefs van ons

  • 05 November 2012 - 14:04

    Tessa:

    Haha prachtig, ik zie t ook helemaal voor me An;-) Ach, heerlijk toch, dat je weer even kan leunen op je vent. Je bent nou wel stoer genoeg geweest hoor;-)

    Geniet samen tot t uiterste, nog n paar weekjes en dan weer lekker naar NL ;P

    Dikke kus!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Herwin en Anneke

Nog even en dan begint een negen weken durend avontuur door Australië en Nieuw-Zeeland! Aangezien Herwin tevreden is met een reis van vier weken door NZ en het mij niet lang genoeg kan, hebben we besloten dat ik eerst vier weken alleen door Australië zal reizen en dat Herwin en ik samen verder reizen vanaf Christchurch, Nieuw-Zeeland. We hebben er zin in!!

Actief sinds 20 Aug. 2012
Verslag gelezen: 346
Totaal aantal bezoekers 10849

Voorgaande reizen:

29 September 2012 - 30 November 2012

Australië en Nieuw Zeeland!

09 December 2010 - 28 December 2010

Vakantie en huwelijksreis

24 Januari 2009 - 12 Februari 2009

Vakantie

02 Februari 2008 - 21 Februari 2008

Vakantie

26 November 2003 - 05 Maart 2004

Stage

02 Augustus 2003 - 24 Augustus 2003

Vrijwilligerswerk

Landen bezocht: